Vrácení zboží & reklamace
Vrácení zboží
Nepoužité a nepoškozené zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí.
Jak postupovat v případě vrácení:
- pošlete nám e-mail na info@keramickyptacek.cz, kde uvedete číslo objednávky a zboží, které si přejete vrátit, můžete přiložit fakturu k nákupu
- balíček řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě, přiložte *formulář pro odstoupení od smlouvy a zašlete nám zboží zpět na adresu: Zdenka Jirsová, Lesní 2019, Hořice 508 01
- balík nezasílejte na dobírku - balík nepřevezmeme, schovejte si podací lístek, poštovné je placeno odesílatelem
Peníze vám zašleme zpět do 14 dnů od převzetí zásilky převodem na váš účet.
*Formulář pro odstoupení od smlouvy
Reklamace
Při uplatnění reklamace mějte na paměti, že keramické výrobky jsou z podstaty křehké a je tedy nutné s nimi zacházet opatrně. Reklamace na rozbité zboží následkem pádu či neopatrné manipulace budou zamítnuty. Všechny naše výrobky jsou ručně dělané, každý kus je originál, barva, vzor a velikost se vlivem ruční práce mohou mírně lišit.
!! Při převzetí zásilky od dopravce si zásilku zkontrolujte, pokud zásilka jeví známky poškození nebo otevření, zásilku nepřebírejte !!
Jak postupovat v případě reklamace:
- případě zjištění vady na zboží nás neprodleně kontaktujte na e-mail info@keramickyptacek.cz
- balíček řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě, přiložte *formulář pro uplatnění reklamace a zašlete nám zboží zpět na adresu: Zdenka Jirsová, Lesní 2019, Hořice 508 01
Reklamace vyřídíme v co nejkratší možné době, nejdéle však do 30 dnů.
*Formulář pro uplatnění reklamace